Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Καλημέρα!

Λοιπόν, για την ώρα δεν έχω τίποτα να σας δείξω...μιας και ο blogger κάνει νερά και με παιδεύει με τη μεταφόρτωση των φωτογραφιών, αλλά δεν θα του περάσει... γιατί θέλω να σας δείξω το βιβλίο ευχών που έφτιαξα για τον υπέροχο γάμο των φίλων μας, Βασίλη και Αννής που έγινε το Σάββατο και στον οποίο περάσαμε φανταστικά! Ευελπιστώ αργότερα να φτιάξει και να μου πείτε κι εσείς τις εντυπώσεις σας.

Μιας και ήρθα όμως, ας ξεσκονίσω λίγο και το Blogoσπιτό μου, γιατί καιρό τώρα σκέφτομαι να κάνω αυτή την ανάρτηση και όλο κάτι γίνεται και δεν προλαβαίνω ή το αμελώ... Σήμερα λοιπόν ήρθε η στιγμή και βρέθηκε και ο χρόνος!
Θέλω να σας ευχαριστήσω πολύ για τα όμορφα σχόλια σας, για τις ουσιαστικές παρατηρήσεις σας (που με κάνουν καλύτερη) και για τις τακτικές επισκέψεις σας. Χαίρομαι που σιγά σιγά ανακαλύπτω και άλλα πολλά όμορφα σπιτάκια που έχουν να μοιραστούν όμορφες εμπειρίες, υπέροχες κατασκευές, χειροποίητα πραγματάκια, νόστιμες συνταγές και ότι άλλο βάλει ο νους του ανθρώπου!
Θέλω να σας έχω όλους και όλες στο πλάι του blog μου, γιατί είναι λίγες οι φορές που βλέπω τον πανόπτη ..., οπότε αν δεν σας έχω βάλει, στείλτε μου ένα μηνυματάκι ή ακόμα καλύτερα αφήστε ένα σχόλιο εδώ μαζί με τη δ/νση του blog σας για να σας προσθέσω!

Μεγαλώνει η παρέα μας και η γειτονιά γεμίζει από γέλια, πειράγματα και ακόμα περισσότερη ευτυχία !
Να είστε όλοι και όλες καλά!


Καλημέρα και Καλή εβδομάδα :-)

18 σχόλια:

  1. Καλή εβδομάδα Κατερινάκι!!!
    Και όμως με έχεις ξεχάσει και κλαίω!!!!χιχι http://chrysanthisart.blogspot.com
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή βδομάδα Κατερινάκι! Πολύ γλυκά λογάκια γεμάτα νοιάξιμο σαν κι εσένα! Πολλά φιλιά και να είσαι πολύ πολύ καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και εγώ εδώ!! ^^ καλημέρα από θεσσαλονίκη!

    http://ksotikokosmos.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κορίτσια!
    Θέλω κι εγώ να μπω στην παρέα σας! http://xaraygi.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Χρυσάνθη
    Είμαι απαράδεκτη.... χαχαχχαχα αλλά τώρα σε έχω και φιγουράρεις!!!
    Τι τέλεια λουλούδια έφτιαξες πάλι; !!!
    @ Christina V.
    Καλημερούδια! Ευχαριστώ Χριστινάκι μου γλυκό!
    @ ioanna & χαραυγή
    Καλώς σας βρήκα κορίτσια! Πάω να χαζέψω τα σπιτάκια σας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα Κατερινα!!!.....δεν ξερω αν μας εχεις...δεν το τσεκαρα.(http://2handmadeart.blogspot.com/)
    Ολοι αντιμετωπιζουμε το ιδιο θεμα ...ενημερωνομαστε απο τα γκατζετς και αν εχουμε ξεχασει καποιον ....επειτα το χαοοος...χανομαστε και δεν παιρνουμε ειδηση!
    Σου στελνουμε φιλια Χ2...ΝΑ ΕΧΕΙς ΜΙΑ ΥΠΕΕΕΡΟΧΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμεις σε ευχαριστούμε που ομορφαίνεις την μπλογκογειτονιά μας!
    Σε φιλώ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα, Κατερίνα και καλή βδομάδα!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα κι απο μένα Κατερινάκι !!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γεια σου Κατερινα!!
    πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια όμορφη διέξοδο είναι και αυτά Κατερίνα μου ειδίκα στις μέρες μας!!!!Διαβάζω τα μπλογκ σας και περνάει ευχάριστα η ώρα μου όταν θέλω να χαλαρώσω και να ηρεμήσω!!!Βλέπω τις δημιουργίες και εντυπωσιάζομαι θαυμάζω και αντλώ ιδέες!!Μπραβο λοιπόν σε σένα Κατερίνα αλλα και σε όλα τα κορίτσια στη μπλογκογειτόνια που έχουν φτιάξει τόσο όμορφα και δημιουργικά "σπιτάκια"!!!Καλή εβδομάδα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατερινα μαζι με την Χρυσανθη θα κλαιω και εγω γιατι με ξεχασεεεεες
    δεν ξερω γιατι αλλα απο το δικο μου μπλογκοσπιτακι χαθηκαν τα μπλογκς απο το πλαι
    προσπαθω να ξαναδω τις ρυθμισεις μπας και το φτιαξω αλλα ...τιποτα
    να εισαι καλα και παντα χαρουμενη Κατερινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!!!!!!!!!!!!1
    ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΟΛΕΣ , ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΛΙΟΡΚΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ !!!!!!!
    ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΡΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα!!!
    το δικό μου είναι http://mariasdreamworld.blogspot.com/
    και είναι ακόμα στην αρχή του.Αφορμή το σεμινάριο της Μελένιας!!!!
    Ό,τι φτιάχνεις είναι πραγματικά υπέροχο.Τα mini albums σου είναι καταπληκτικά!!!!Εμείς λοιπόν σε ευχαριστούμε που τα μοιράζεσαι μαζί μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eγώ ήρθα με πρόσκληση:έχεις παίξει στο παιχνιδάκι μου; Αν όχι είσαι καλεσμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα και από μας και ευχαριστούμε που έγινες και επίσημα η πρώτη μας αναγνώστρια. Συνέχισε να φτιάχνεις τις υπέροχες δημιουργίες σου για να τις βλέπουμε και εμείς και να μαθαίνουμε. Φιλιά
    http.//imagineandhandcreating.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Thank you Katerina for sharing your lovely words and your beautiful creations. It's always a pleasure to stop by your blog you make are days prettier.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. γεια σου κατερίνα!!! είμαι η Βάσια στο vassia-creations.blogspot.com και δεν με βλέπω πουθενά, αν θέλεις βάλε με και έλα για...καφέ στο σπιτάκι μου, να δεις και τις δικές μου δημιουργίες!!! ένα μεγάλο μπράβο για την έμπνευση και το μεράκι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή