Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Ερωταποκρίσεις...!

Καλησπέρα! Με χάσατε, ε; Δεν περνάω και την καλύτερη φάση της ζωής μου...αλλά το ξέρετε ήδη αυτό!
Θα σας πω άλλη φορά το λόγο, αν και κάτι έχετε καταλάβει!
Τώρα ήρθα να παίξω ένα παιχνίδι στο οποίο με προκάλεσε η ταλαντούχα φίλη Demi στο οποίο πρέπει να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις...

Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι:
Να ξυπνάω το πρωί και να έχει ξημερώσει μια καινούργια μέρα...

Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
...παλιότερα με ξύπναγε ένα φιλί, τώρα πια ξυπνάω με τη σκέψη να πάω στη δουλειά για να ξεχάσω εκείνο το φιλί...

Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια:
...κάθε μέρα ξεκαρδίζομαι κυριολεκτικά! Είναι για να πνίξω εκείνο το δάκρυ, που έτσι και το αφήσω θα γίνει χείμαρρος και θα με πνίξει...

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Η υπομονή μου, ικανή να σκάσει και γάιδαρο.

Το βασικό ελάττωμά σας;
Το πείσμα μου, που δεν το βλέπω πάντα ως ελάττωμα...

Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Σήμερα είμαστε όλοι ήρωες, αν αναλογιστείτε τι περνάμε καθημερινά και πως το αντιμετωπίζουμε!

Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Προσωπικότητα; Δύσκολη ερώτηση. Αγαπώ πολύ την αρχαία ελληνική φιλοσοφία και κατά συνέπεια όλους τους εκφραστές της, αν και δεν τους φτάνω ούτε στο μικρό τους δαχτυλάκι!

Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Τι νόημα θα είχε η ζωή χωρίς λάθη; Φτάνει κάποια στιγμή να μαθαίνεις από αυτά και να μην ξανακάνεις τα ίδια!

Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Είναι αυτό που δεν έχω κάνει ακόμα... πάντα έτσι το σκέφτομαι! Ο Θεός στάθηκε γενναιόδωρος μαζί μου και έχω κάνει πολλά και πολύ όμορφα ταξίδια μέχρι τώρα...

Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ο Καζαντζάκης και ο Λουντέμης σημάδεψαν τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια. Ο Coelho με συντροφεύει πάντα, αλλά η αγάπη μου στον Καζαντζάκη είναι ανεξάντλητη.

Ποια αρετή προτιμάτε σε μια γυναίκα;
Να έχει προσωπικότητα και να είναι ειλικρινής.

Και σε έναν άντρα;
Το ίδιο και σε έναν άντρα.

Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Η Ασκητική του Καζαντζάκη.

Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Λατρεύω το Σταυρό του Νότου... επομένως θα ξεχωρίσω τον Θάνο Μικρούτσικο.

Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
δεν είναι κάποιο συγκεκριμένο...

Ο αγαπημένος σας ζωγράφος:
Από Έλληνες ξεχωρίζω τον Λύτρα και από ξένους μου αρέσει πολύ ο Νταλί.

Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το τυρκουάζ.

Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Νόμιζα πως είχα κάνει κάτι... αλλά τελικά δεν έχω κάνει τίποτα που να το θεωρώ επιτυχία...

Το αγαπημένο σας ποτό;
Ο καλός ο μύθος όλα τα αλέθει! ;-)

Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Δεν μετανιώνω για τίποτα και για κανέναν... ίσως απλά μόνο που μερικές φορές αφήνω τον χρόνο να περνάει ανεκμετάλλευτος.

Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Το ψέμα.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Η φωτογραφία και το scrapbooking, τώρα τελευταία και η Κατερίνα :-)

Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να πάθει κάτι κακό κάποιο από τα αγαπημένα μου πρόσωπα.

Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Δεν λέω ψέματα! Τα απεχθάνομαι, δεν το είπαμε;;;

Ποιο είναι το μότο σας;
Όλα στη ζωή γίνονται για κάποιο λόγο.... κι ας μην το καταλαβαίνεις εκείνη τη στιγμή!

Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Ευτυχισμένη...

Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Σε συγχωρώ...γιατί αγάπησες πολύ...

Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Στη χειρότερη που θα μπορούσα να είμαι... η ζωή μου έχει έρθει τα ίσια ανάποδα, αλλά δεν το βάζω κάτω! Είπαμε όλα γίνονται για κάποιο λόγο...Κάθε εμπόδιο για καλό!

Προσκαλώ κι εγώ όλους εσάς που θα διαβάσετε αυτή την ανάρτηση να παίξετε, αν το θέλετε και αν δεν το έχετε ήδη κάνει!Δεν θέλω να σας υποσχεθώ πράγματα που δεν μπορώ να τηρήσω, αλλά θα προσπαθήσω από δω και μπρος να είμαι πιο συνεπής στις αναρτήσεις μου, και κυρίως στις επισκέψεις μου στα blogoσπιτάκια σας που πραγματικά πολύ καιρό να επισκεφτώ...και μου έχουν λείψει πολύ!

Σας φιλώ γλυκά!

15 σχόλια:

  1. Χμμμ εμένα την άποψή μου την ξέρεις....κοίτα μπροστά και χαμογέλα!!!!! Και η Αράχωβα σε περιμένει μόλις μας γυρίσεις απο τα ξένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μου αρεσει που η ασχολια σου τωρα ειναι και ...η κατερινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερινάκι αν και δεν ξέρω τι είναι αυτό που σε προβληματίζει εγώ χαίρομαι που σε ξαναδιαβάζω και ελπίζω σύντομα να ξαναδώ τα πανέμορφα πράγματα που φτιάχνεις. Η δημιουργία είναι ψυχοθεραπεία. Ήσουν η πρώτη που με καλωσόρισες στο scrapbooking ίσως να μην το θυμάσαι εγώ δεν το ξεχνώ όμως ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερίνα μου, μπορεί να μην γνωριζόμαστε ούτε να έχουμε μιλήσει ποτέ αλλά από τις αναρτήσεις σου νομίζω πως έχω καταλάβει την αλλαγή που έχει συμβεί στην ζωή σου αυτό το διάστημα. Συμφωνώ πως ό,τι συμβαίνει,υπάρχει λόγος...γι'αυτό να προσέχεις τον εαυτό σου και θα δεις πως όλα μπορούν να αλλάξουν για καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρ όλο που θέλω να πάω για ύπνο και κρατιέμαι με το ζόρι, οι απαντήσεις σου με έκαναν να σταθώ και να τις διαβάσω μέχρι τέλους! Τί ωραία που γράφεις Κατερινιώ, μακάρι κάποια στιγμή να σε γνωρίσω!
    Όλα θα περάσουν μη στενοχωριέσαι άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραίες απαντήσεις, νομίζω οτι βρίσκεσαι σε πολύ καλό δρόμο για να βρεις ξανα το αληθινό σου χαμόγελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινάκι μου γλυκό μου λείπουν οι υπέροχες δημιουργίες σου!!! Ησουν ένας απο τους λόγους που άρχισα δειλά δειλά να ασχολούμαι με τις κατασκευές (στο έχω ξαναπεί? ) Νομίζω οτι τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτή την ζωή και αυτή η ζωή είναι πολύ μικρή για να την περάσουμε λυπημένοι!!
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγάπα την Κατερίνα περισσότερο.
    Θα τον βρεις τον δρόμο σου.
    Να βρεις χαρά και αγάπη σου εύχομαι και να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερινάκι γλυκό σου εύχομαι οτι καλυτερο να εχεις στην ζωή σου κι αν τώρα νοιώθεις πόνο ο χρόνος να σε βοηθήσει σιγα σιγα να ξεπεράσεις όλες τις δυσκολίες...να ξερεις οτι παρολο που δεν γνωριζόμαστε προσωπικα εγώ σε σκεφτομαι...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά! Καλά Χριστούγεννα!
    Γεμάτα από ότι σου λείπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατερινάκι πέρασα να σου πω τα χρόνια πολλά... Χαρούμενα Χριστούγεννα, να περάσεις όμορφα με τους ανθρώπους που αγαπάς!!!
    ...και καλό ταξείδι την άλλη βδομάδα.... !!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. περασα να σου ευχηθω γλυκια Κατερινα...
    Χρονια πολλα ομορφα μαγευτικα....γεματα υπεροχα συναισθηματα και προσδοκιες ..γεματα υγεια και δημιουργικοτητα.....χρονια πολλα μα πανω απ ολα γεματα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάθε τέλος είναι μια αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν εχω λόγια.. πραγματικά!
    Πως να σας ευχαριστήσω δεν ξέρω... χάθηκα, εξαφανίστηκα και όμως εσείς είστε ακόμα εδώ και με διαβάζετε, κυρίως με στηρίζετε και ας μην με γνωρίζετε.
    Είστε τόσο μοναδικοί, ξεχωριστοί και Άνθρωποι!
    Ευχαριστώ με ότι κι αν σημαίνει αυτό και όπως κι αν το εκλαμβάνει ο καθένας σας!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή