Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Tags, tags, tags... ...

Καλημέρα!!!
Έχει ήδη αρχίσει το ζέσταμα με μικρές χαριτωμένες προκλήσεις για να προετοιμαστούμε για το Σάββατο 26 Ιουνίου για το πρώτο cyber crop στην Ελλάδα!
Η πρώτη πρόκληση ήταν να φτιάξουμε tags με τους παρακάτω περιορισμούς:
1. να έχει μονόχρωμη βάση
2. να το διακοσμήσουμε με σφραγίδες ή/και με αυτοκόλλητα, μελάνια...
3. να έχει μια κορδέλα
Έφτιαξα δυο γρήγορα μεταμεσονύχτια tags με μια από τις αγαπημένες μου σφραγίδες της heroarts, μελάνια distress, πεταλούδες τριασδιάστατες και μπόλικο glitter stickles.


Ανυπομονώ να έρθει το Σάββατο!
Να σας δελεάσω λίγο περισσότερο και να σας πω, πως έχω ετοιμάσει κι εγώ μια από τις προκλήσεις, αλλά και ένα μικρό δωράκι-έκπληξη (για την ώρα) για μια τυχερή που θα συμμετάσχει και θα αναδειχθεί με κλήρωση.

Για έλατε να παίξουμε και να περάσουμε μια δημιουργική εβδομάδα, αλλά και ένα υπέροχο Σάββατο!
Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε στους Crafty Croppers και στους Scrapbookers in Greece!!!! Μείνετε συντονισμένοι... θα σας έχω κι άλλα!!!! ;-)

8 σχόλια:

  1. τι υπέροχη πεταλούδα Κατερινάκι μου και τι χρώμα σαν του ουρανού !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα! Υπέροχες οι κατασκευές σου! Σας ζηλεύω εσάς τους scrapers, έχετε πολλήηηηη φαντασία! Σου εύχομαι καλή επιτυχία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ! ειναι πολυ ομορφες οι ταμπελιτσες! αγορασα σφραγιδες μεγαλες σαρα κει! θα πηγαινει πολυ να τη βαλω πανω σε μια τετοια ταμπελιτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες και οι δυο ταμπελίτσες σου!!!
    Καλή επιτυχία και μια μεγάλη καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ marilisie
    Αχ ναι αγαπημένο γαλάζιο! Ευχαριστώ πολύ Marilisie! Φτιάξε κι εσύ κάτι ;-)
    @ NANTIA
    Ναντιάκι κι εμείς σε ζηλεύουμε για όλα τα υπέροχα που φτιάχνεις! Δεν είναι κάτι δύσκολο, δοκίμασε το.. είμαι σίγουρη ότι θα σ' αρέσει και θα φτιάξεις κάτι πολύ όμορφο!
    @ apinkdreamer
    Ελενάκι, τέλεια η ιδέα σου! Μην κάθεσαι καθόλου! Σφράγισε, ζωγράφισε και ανέβασε τη φωτογραφία στο Scrapgreece! ;-)
    @ painter
    Ευχαριστώ πολύ! Η χαρά της συμμετοχής είναι πολύ ωραία και από μόνη της! Καλημέρες! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ όμορφα και τα δύο, προτιμώ βέβαια το γαλάζιο... Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινάκι μου είναι πολύ πολύ όμορφές είμαι σίγουρη ότι θα ενθουσιάσουν!! περιμένουμε τα νέα σου Φιλιάααααααααααα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπέροχαααα τα ταγκς!! οι πεταλουδίτσες το στοιχείο σου! πολύ όμορφο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή