Σάββατο 3 Απριλίου 2010

Χριστός Ανέστη!

Φως, περισσότερο φως στην καρδιά μας, στα πρόσωπά μας, στις σχέσεις μας με τους άλλους.
Πασχαλινό ανέσπερο φως, ας χαρίζει νόημα, ελπίδα και πλούτο αγάπης.
Σας εύχομαι να είστε όλοι υγιείς και να περάσετε μια αξέχαστη Λαμπρή με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!!!
Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά με υγεία και αγάπη.
Σας βάζω και μερικές φωτογραφίες από το στολισμένο μου σπιτάκι, τα αυγουλάκια μου, τα τσουρέκια που μου πέτυχαν φέτος και έπεται συνέχεια με πολλές σούβλες!!!










11 σχόλια:

  1. Χρονια πολλά,Χριστός Ανέστη.
    Με υγεια,ευτυχία και πολύ μουσική..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά Κατερινάκι Χριστός Ανέστη, και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη φίλη μου χρυσοχέρα με το υπέροχα στολισμένο σπιτάκι, άντε να σε δω τώρα που θα το ..ξεστολίζεις!( πόσο το βαριέμαι αυτό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Christos Anesti Katerina moy!! love your bunnies,but i much prefer you table with scraooing stuff on it!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Marios
    Η μουσική εννοείται!!! Να είσαι καλά Μάριε! Χρόνια Πολλά και καλά!
    @ Πλεκτό Εγκώμιο
    Αληθώς Ανέστη, Λιτσάκι μου! Εύχομαι τα καλύτερα σε σένα και στην οικογένειά σου και καλή λευτεριά ;-)
    @ Αχτίδα
    Καλή μου αχτιδούλα ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω το ξεστόλισμα... θα τα αφήσω 40 μέρες που λέμε το Χριστός Ανέστη... σκέφτομαι και το ξεσκόνισμα, αλλά χαλάλι γιατί μου φτιάχνουν τη διάθεση :-)
    @ Zeffy
    Αληθώς ο Κύριος! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου! Ναι δεν λέω ωραία και τα σκραποπραγματάκια, αλλά είναι καλύτερα έτσι συμμαζεμένο... Τώρα το γραφείο μου έχει γίνει λίγο Ανάστα ο Κύριος, αλλά εντάξει θα το βάλω κι αυτό σε σειρά! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρονια πολλα!Χριστος Ανεστη!Και του χρονου με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και του χρόνου φιλενάδα να ξαναστολίσεις με τόση γλύκα το σπιτάκι σας!!!
    πολλά φιλιά με πολλή αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Νικολέττα
    Αληθώς Ανέστη! Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρά! Ό,τι καλύτερο! Φιλάκια πολλά!
    @ Eleftheria
    Να 'μαστε καλά και όλα θα γίνουν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το στόλισες πολύ όμορφα το σπίτι σου Κατερίνα!να είσαι πάντα καλά να το στολίζεις έτσι!Χριστός ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ eudokia
    Ευχαριστώ πολύ Ευδοκία μου! Αληθώς Ανέστη! Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα Κατερινάκι μου! Και του χρόνου!!! Τέλεια η πασχαλινή διακόσμηση με το καλό και το σούβλισμα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή